Dagens fynd...

Jag har innan jul suktat efter en hel del julpynt. Men känt att jag inte velat lägga pengar på sånt. Men idag när mamma kommit så begav vi oss ut på stan. Det gick sakta att gå men kändes lite bättre än igår, så skam den som ger sig...
Mias Lustgård är ju en av mina favoritbutiker å dom hade ju stängt igår men till min stora glädje var det öppet idag OCH jag hittade det jag suktat efter, till halva priset!!!!

Dom hade även halva priset på alla röda ljus så det blev några sådana oxå... Nöjda å belåtna stannade vi till på Mecka å köpte "saffranssemlor" till sjuklingen som legat hemma.

Det blev nämligen ingen utgång för Marcus igår! Han åkte på magsjuka å har varit så dålig som bara "det manliga könet" kan... Han börjar dock bli bättre för när jag ringde hem för att höra om han skulle vilja ha semlor så var det ett självklart JA till svar. Tack och lov. Nu hoppas vi bara att ingen annan av oss åker på "sjukan". Vi ska ju nämligen till min bror imorgon på middag å en liten "lillajulafton" med mor!!! Det ser vi fram emot.

Ikväll blir det pizza till middag för mig å mor å Marcus han nöjer sig med gröt. Ingen av oss är tillräckligt pigg för att ställa oss å laga mat.

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det ser verkligen trevligt ut både med halva priset och såna fina saker du fyndade! Själv har jag lyckats att måla första varvet...i morgon blir det andra varvet... Det ser lovande ut kan jag berätta! Kram anna

2008-12-27 @ 17:38:31
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: isabels värld

Otroligt söta!! Jobbigt med magsjuka! Trevlig kväll du med! kram Pernilla

2008-12-27 @ 21:41:52
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Petra

Magnus tar genast tillbaka sitt påstående...det kan ju inte vara "bakus-fyllus" om han aldrig var ut!! Kram igen! /Petra

2008-12-27 @ 23:26:30
Postat av: Livet i byn

Oh vilken lycka att hitta det man suktat efter på rea. Det är en härlig känsla :0)



~Livet i byn

2008-12-28 @ 11:01:41
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina grejer du hittade! =)

Kram.

2008-12-28 @ 18:47:02
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Men gud vilka fina grejer!



Om du bara visste hur passande dina kommentarer poppade in!



Så glad jag blir att du faktiskt omvandlar dina erfarenheter till andras kunskap!



Nej, jag tror någonstans att sådant här ibland händer för att påminna oss om hur skört livet är. Och att man börjar uppskatta det man har ännu mer. Tex. vackra saker eller vackra människor. De uppskattar jag ännu mer. Och det är därför som mannen florerar överallt i bloggen ;.)



Och du har ju helt rätt, vi har haft en himlans tur med mansvalet;.) Även om din just nu är av den gnälligare sorten...;.)



Hoppas att han kryar på sig ordentligt! Jag har hört att nonstop eller smarties är bra medicin (fick vi alltid när vi var små som medicin)...



Kram på dig, Bokmalen!

2008-12-28 @ 20:19:01
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söta grejor du har fyndat idag!! :)

Härligt att du blir bättre också, alltid skönt att kunna gåpå stan :)

Kramar

2008-12-28 @ 22:58:24
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0