Tävling x2...

Jag måste få tipsa er om en tävlig som Pernilla med bloggen Isabels värld har. Klicka här! så kan ni oxå vara med och tävla om en superfin tygtavla som hon gjort. Klicka på länken ovan så får ni se vad fin den är...

Ännu en tävlng ordnas av Tjohalias blogg där kan man vinna en Marimekkoskål, 3 st kan vinna!!

Om ni är lite tävlingsugna så har ni lite att göra nu! Just ja, man behöver inte ha en blogg för att delta i tävlingarna utan det räcker om man lämnar sin e-mailadress.

Jag är ju med och tävlar om båda och jag håller tummarna, jag som aldrig brukar vinna nåt... Men vad är det man brukar säga? "Otur i spel men tur i kärlek"...
Det blir spännande att se vem/vilka som vinner!??

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-22 @ 13:10:43
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0