Klungan...


(ber om ursäkt för den mörka bilden)

Gissa om vi är glada!!?? Vi har väntat i 2 år nu sen vi såg Klungan sist. Då var det "Jag är en fågel nu" och jag blev mer eller mindre dittvingad av Marcus. Jag hade ingen lust att gå på teater men följde med för att han bad så snällt å jag blev glatt överraskad. Det var ju bara sååå kul å sen dess är jag en Klungan och Mammas nya kille diggare. Det är ju några från MNK-gänget som är med i Klungan. Till er som är intreserade så kommer deras nya "Det är vi som är hemgiften" att gå flera föreställningar på Norrladsoperan i Umeå. Skynda er att boka höstens roliga händelse!

Med detta önskar jag er en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Ha det så kul på teatern och Trevlig helg! Tack för att du tipsar om min blogg =) Fick en kommentar från en tjej som hamnat inne hos mig tack vare dig =)Det värmer i hjärtat! Kram Pernilla

2008-08-23 @ 11:38:27
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0