Gelépremiär och utmärkelse...

Eftersom vi plockade en massa vinbär i söndags så fick vi lov att göra något med dom. Det blev som vi tänkte både gelé och saft. Jag som aldrig gjort gelé förut var lite ororad för hur det skulle gå och gissa om jag känner mig nöjd nu när det lyckades så bra. Resultatet ser ni nedan...


Köpte några småburkar på Expo. Lite snöre + en fin etikett = en trevlig "gå bort present"



Jag började tidigare på jobbet idag pga möte och det medförde att jag kunde gå hem tidigare å det kändes så skönt. Är riktigt trött å jag längtar tills jag kan känna mig piggare.

Vad glad jag blev när jag kommer hem och upptäcker att jag fått en utmärkelse!!!
Tack snälla rara Pernilla!!! Det kom verkligen som en trevlig överraskning å piggar upp mitt i allt regnrusk som vi har här.



Jag måste få fundera på vilka jag ska nominera vidare, jag får ju nominera 7 andra å jag som läser så många fina å trevliga bloggar så det blir svårt att välja... Får ta och sova på saken.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Valley Girl

Gelé! Får mig att tänka på mammas "Bond-Franska"!

Eeh.., tror inte det går hem i tryck, men det låter såhär: "étà gelé métésché eveboà"! ;D Du får gissa vad det betyder..



Kram, kul att det gick så bra med geléandet!

2008-08-26 @ 23:22:47
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0