Bloggkoll...

 

Jag tänkte att jag skulle förklara för er som inte vet vad Bloggkoll är...  Där kan man följa sina favoritbloggar enkelt genom att anmäla sin mailadress. Då får man mail när dom bloggar man valt har gjort ett nytt inlägg. Smidigt va!?

Ni hittar länken i högerspalten under "Länkar". Klicka på den eller följ anvisningarna i den "lilla filmen". Man behöver inte ha en blogg för att anmäla sig utan det räcker med en mailadress. Jag upptäckte bloggkoll för ett tag sedan och jag är mycket nöjd. Det sparar en massa tid som jag använde för att kolla mina favoriter, nu vet jag ju direkt när det är dax att läsa nya inlägg.

Så vad väntar du på?? Ta och anmäl dig om du inte redan gjort det.

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej igen!

Funkar din bloggkoll?

Ha det gott!

Erika

2008-09-01 @ 08:54:20
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0