Tisdag med guldkant...

Våren för 2 år sedan när jag hade som mest ont i ryggen pga diskbråck så köpte jag ett par ordentliga "springskor" för att ha när jag promenerade. Det var ett av mitt livs bästa köp!!! Som jag har använt dom, många mil har det blivit å det syns på dom, väldigt nednötta. Dax att byta så jag kan he mig ut å gå i vår och sommar. Idag hade skorna kommit så vi åkte direkt efter jobbet till "Gå & löpkliniken" och döm om min förvåning när jag behöver en 1/2 storlek mindre än förut!? Vilken skillnad det gör med nya skor... Å vilken skillnad när man får den hjälp man behöver för att prova ut precis den sko som passar för dig. Den hjälpen får man på "Gå & löp"!!! Jag har även insett sen diskbråcket att bra skor är A&O om man har minsta lilla problem med ryggen så ordentliga skor kommer jag alltid att prioritera i fortsättningen. Detta är ju "löpskor" men fungerar utomordentligt även till promenader.

nya skor

Inte så svårt att se vilka som är nya och vilka som är gamla va!???

Inte nog med att jag blev så glad att skorna kommit... Jag skulle även äta middag med några kompisar ikväll, vi åt på Costas, en ny (för mig i alla fall) restaurang i Umeå. Mycket trevlig å supergod mat!! Kan rekommendera att boka bord för det var mycke folk även en vanlig tisdagkväll.
Mina fina vänner hade med sig en present till mig...

lyxchoklad

Helt perfekt present till en mörk chokladälskare som jag...

Dagen som började med en överväldigande trötthet å matthet slutade med en energikick... Middag å en överraskningspresent. Riktigt trevlig avslutning på dagen!!!

Vill även passa på att önska er en trevlig Valborg!! Vi är bortbjudna till goda vänner imorgon å åker direkt efter jobbet så det blir inte tid till bloggande imorgon. Nä, nu har jag inte tid mer, måste gå och prova min nya "varmchoklad"....


Kommentarer
Postat av: julia

Dagens bekännelse: Jag är svag för nya skor. Rättare sagt nya träningsskor. Har hur många tränigsskor som helst (vilket iofs delvis är en följd av idrottandet), men jag blir SÅ glad över ett nytt par. De du har är jättebra! Har följt den där "serien" i några år nu och de är verkligen superbra. Lite synd att de är rätt dyra. Eller kanske tur, för annars hade jag haft ännu fler! Hoppas ni har en härlig långhelg!! Kram Julia

Jo! I tisdags slog far min till på en skoter. Minns dock inte märket nu.

2008-05-01 @ 07:04:06
URL: http://starkningspetter.blogg.se/
Postat av: magdalena

Även jag kan rekomendera "gå o löp", fick bra hjälp och är hel nöjd med mina nya skor :)

2008-05-04 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0