Svar till er som var nyfikna...

photoshop bok

Tänkte att ni inte skulle behöva vänta längre... Jag har beställt denna bok för jag tänker lära mig Photoshop och det tar sån tid om sambon ska först lära sig själv och sen mig.. Så jag tog saken i egna händer... MEN jag upptäcker att dygnet har för få timmar för att det ska gå ihop för mig!!! Än har jag inte hunnit sitta och lära men, men det är väl det berömda tålamodet som ska prövas igen!?

Köpte även denna...

rensa i röran

Oj, oj, vi kommer att ha fullt upp i vår!! Rensa i röran OCH lära sig Photoshop OCH hinna träna OCH.... ja, listan kan göars lång!

Jo, som jag sa igår så fyller Sambon år snart. Jag kunde inte låta bli, jag köpte Scott Kelbys "andra delen" till honom och ja, han har fått den redan. Han blev mycket glad över den men det är samma sak för honom, inte så mycke tid som man skulle vilja till fotografering... Har ingen bild av boken men klicka på länken ovan så får ni en fin beskrivning som Sara gjort.

Nä, nu ska det stressas till jobbet igen! Men ikväll när vi slutar så är det helg OCH på fredagkväll ska vi göra nåt kul.. Men mer om det senare...

Kommentarer
Postat av: MagnusN

Om du är stressad borde du börja med Feng Shui-boken, den ska ju ge ordning och harmoni i ditt hem. =) Då går allt som på räls därefter.

Hälsningar från ett än så länge molnigt Uppsala.

2008-04-10 @ 17:17:55
Postat av: Pernilla

Låter som två böcker i min smak. Ha en trevlig kväll! Kram

2008-04-10 @ 19:00:12
URL: http://isabelsvarld.blogg.se
Postat av: Marianne

Håller med MagnusN men jag vet att du kommer att ta båda böckerna på en gång:))OCH du kommer att klara det bara fint.Solen har börjat titta fram mellan molnen idag och det känns mycket vårligt ute.
Kram

2008-04-10 @ 19:22:57
Postat av: saravillfara

Fuskigt! Nu har ju du en mycket nyare och bättre bok än mig, jag har Elements 3-boken ser du. Men jag tycker den funkar bra trots allt.
Och Rensa i röran har jag också, men jag har aldrig läst ut den. Det är därför jag fortfarande jag har så mycket kvar att rensa gissar jag...
Lyckost er som får vara lediga imorgon. Undra om jag kanske ska slå er en pling när jag stigit upp imorgonbitti? Halvsex, blir det bra?
Maken hälsar att drömmen smakade drömskt! Jag håller med!

2008-04-10 @ 19:35:20
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: julia

Så bra! Lär mig sen äru snäll.. Du lär ju läsa dessa böcker på nolltid, med ditt tempo! Trevlig helg (bara en dryg timme kvar...)!

2008-04-10 @ 22:13:56
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Johanna

Den där feng shui boken har jag också läst för nåt år sedan, den var bra har jag för mig. Tyvärr stannade det vid läsning,har försökt rensa lite i röran men jag har hopplöst svårt för att göra mig av med grejer ;)
Ha det bra, Kram!

2008-04-11 @ 11:17:51
URL: http://sodralycke.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh den boken (photoshop) skulle jag åxå vilja ha.Måste kika efter den.Kram

2008-04-11 @ 13:05:11
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0