Simsallabim...

Laberobiljetter

Marcus blev INVITED TO LABERO i födelsedagspresent från mig, det var vi på ikväll!!!

Först gick vi ner på stan, glada i hågen, för att äta en mysig middag tillsammans (något som inte blir av alltför ofta). Vi gick på 3 ställen å alla var fullbokade!!!! Inte visste vi att man var tvungen att boka bord en vanlig fredagkväll!? Kanske visar på att vi inte är ute så ofta!!?? Klockan gick å tillsist insåg vi att vi inte skulle hinna sitta ner, beställa mat, vänta på maten, äta, å sen vänta på att betala utan att komma för sent till showen. Så vad gör vi???? Jo, äter på Max!!!! Vilken mysig middag va!!??? Snopet värre vill jag lova.

Showen var helt super duper underbart rolig å vi har massa funderingar nu på "Hur bär han sig åt???"
Kan oxå berätta att ja, jag är kvar!!! Folk som var där undrar kanske hur det gick!!

JAG BLEV BORTTROLLAD!!!!!!

13 ballonger skickades ut i publikhavet och skulle "bollas" runt. När sen Labero sa stopp så landade balongerna hos vissa "utvalda". En ballong var då i mina händer! Försökte ge den till Marcus men han ville inte ha den... Vi 13fick gå upp på scenen å sen in i en bur. Ett skynke åkte upp å vips så var vi borta å kom fram på ett helt annat ställe!!!

Det är ingen idé att ni frågar hur det gick till för jag får inte berätta!!!! 

Nu vet jag nåt som inte ni vet!!!

Ha, ha!

Trevlig helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra Munoz-Lundström

VA??? Blev du borttrollad?? Och du får inte berätta hur det gick till? Hihi, nu tror jag ALLA som läser det här vill veta! Fick ni kanske gratisbiljetter till hans nästa show för att ni ska hålla det hemligt? ;-)

2008-04-12 @ 02:07:17
Postat av: Maria

Nej, jag fick inget för att hålla det hemligt... Borde ju ha förhandlat bättre...

2008-04-12 @ 10:52:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Marianne

En sak undrar jag över....blev inte den upplevelsen en insikt i hur han bär sig åt????

2008-04-12 @ 12:35:31
Postat av: Emelie

Nämen fy tusan! Jag har med varit och sett Labero och man är ju helt lost efteråt. Jag vill veta!! Måste kännas bra att göra alla så förbaskat nyfikna va? ;)

2008-04-12 @ 21:27:34
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0