Ny bok och födelsedag...

Idag lämnar bjärnarna idet enligt bondepraktikan och Titanic krockade med isberget OCH min älskade sambo fyller år!!! Dessa saker glömmer man inte om man känner honom för det får man höra några gånger, hi,hi. Hipp, hipp hurra på hans födelsedag!! (Födelsedagen har firats under 3 dagar i helgen så det blev lugnt idag).

Dax för ny bok igen, denna gång blir det....

Minette walters

En deckar/kriminalroman igen. Har läst ganska många av Minette Walters å jag gillar dom. Denna är jag osäker på om jag läst men jag börjar väl å lär väl upptäcka om så är fallet!?

Agneta Sjödins bok "En kvinnas resa" var MYCKET bra. Hon går "pilgrimsvandringen" till Santiago å den beskriver hennes erfarenheter på den resan. En sak som gör mig frustrerad är att jag har hört/läst nånstans att boken ska vara delvis självbiografisk. Det får mig hela tiden att undra vad det är hon har upplevt själv och vad som är hopdiktat??? Men jag kan varmt rekommendera boken.



Ni är väl med och tänder ljus i fönstret klockan 21 ikväll för Engla!!! Tankarna går till hennes familj....

Kommentarer
Postat av: julia

GRATTIS till sambon!
Tavlorna blev jättesnygga!
Ska nog läsa "En kvinnas resa".
Självklart tänder vi ett ljus, kan fortfarande inte riktigt förstå...
Kram och godkväll!

2008-04-14 @ 21:03:29
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: saravillfara

NÄMEN...?
Det missade jag ju idag när jag träffade honom.
Usch, nu skäms jag ju - lova att du hinner gratta honom från mig innan kvällen är över!

2008-04-14 @ 22:34:19
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0