Fått paket idag...

ritbordet

Äntligen har den kommit!!! Min efterlängtade ritbräda, en Wacom Bamboo A6 så nu har jag att lära mig ännu mer... Den känns väldigt bra såhär i början, väldigt lätt att använda. Fick idén av Sara kring jul å har velat ha en sen dess. Nu när Marcus ska köpa ny dator å grejer till den så passade jag på att beställa samtidigt. Bra va!!?? Bilder på Marcus paket måste bli av senare när hela "kitet" är här...

Så nu kan jag sitta hela helgen å leka med Photoshop å ritbrädan! Eller vänta, det kan jag ju inte... Morgondagen ska ju tillbringas på Bröllop!!! Trevlig lär det nog bli.
På söndag blir det byte till sommardäck och vårstäda bilen så helgen är fullbokad.

Hoppas ni får en trevlig helg!! Återkommer med bilder från helgens äventyr framöver...

Kommentarer
Postat av: julia

Vad roligt! Både ritbrädan och bröllop. Snacka om härligt väder för bröllop! Är det nån man känner? Själv har jag städat och fejat och betsat lite. Ikväll blir det grillning. Vi höres! Kram

2008-04-19 @ 15:48:05
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: saravillfara

Titta, har du fått den nu?
Kul!
Och bröllop lät roligt det med, hoppas ni är pigga idag då... *ler*

2008-04-20 @ 12:25:10
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0