En hög av drömmar...

kollage

Oj, oj, mitt första försök med kollage i Photoshop! Ja, håll till godo. Publiserar den med tanke på att det kan va kul att gå tillbaka och se senare när jag förhoppningsvis blivit kunningare...

Marcus födelsedag närmar sig med stormsteg och jag ville va ute i tid med "bakbestyren". Han favoritkock är som en del av er vet, Mat-tina. Tänkte då att det passar bra att baka nåt av hennes recept. Det blev "vaniljdrömmar", riktigt enkelt var det och goda blev dom oxå!

Tog med en bild på Hibiskusen som börjat blomma, riktigt fina blommor tycker jag att den har.

Mamma åkte idag så nu är det lite tomt här. Tack för allt mor, kul att ha haft dig på besök!!!

Kommentarer
Postat av: julia

Jättefint collage! Jag tänker likadant: publicerar sånt jag gjort nu och tror att det kommer märkas skillnad...

2008-04-09 @ 14:42:17
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Marianne

Övning ger färdighet och med en sådan start så ska det verkligen bli spännande att följa utvecklingen. Det var ett jättefint collage. Som alltid är det underbart att besöka er och uppleva er vänlighet och omtänksamhet och ...även bli inspirerad av alla dina fina ideer:) Stor KRAM till er båda

2008-04-09 @ 15:02:29
Postat av: saravillfara

Gulledej!
Hur glad blev inte jag när dina goda drömmar hade letat sig till mig?
Vilken tur för mig att M fyller år snart, att du är så bra på att baka, och framför en så´n vänlig själ?
Tack rara!

2008-04-09 @ 23:09:32
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0